Aby prawidłowo się rozwijać i wykorzystywać swój potencjał, dzieci potrzebują ruchu i zabawy. Doskonale wiedzą o tym nauczyciele, którzy w czwartek 13 października zorganizowali dla uczniów klasy IV i V SP aktywne popołudnie m. in. z grami korytarzowymi, zakupionymi ze środków Programu Grantowego „Pepcolandia”. Gra korytarzowa to efekt przeniesienia koncepcji tradycyjnej gry planszowej na duży format podłogowy. Planszą jest duża przestrzeń, a pionkami – same dzieci. Przyjazne naklejki i garść prostych zasad czynią cuda. Oprócz gier w szkole udało się również przeprowadzić zabawy na świeżym powietrzu. Pod opieką Pań: Joanny Spieć, Weroniki Szczepaniak i Joanny Ryszewskiej uczniowie podzieleni na grupy bawili się w podchody na terenie naszej miejscowości. To było bardzo intensywne popołudnie, ale radość i zadowolenie dzieci były większe niż ich zmęczenie.